26 september 2011

Lady Gaga

En av mina förebilder är Lady Gaga. Inte bara för att jag gillar hennes låtar, utan också för att hon vågar sticka ut och vara sig själv. 
Och visste ni att hon blev mobbad i skolan? Såhär sa hon nyss i en intervju med musiktidningem Rolling stone magazine:
- Jag blev retad för att jag var ful, hade en stor näsa och var störande. "Ditt skratt är underligt, du är konstig, varför sjunger du alltid, varför gillar du teater, varför sminkar du dig sådär, vad är det för fel på dina ögonbryn?"

Lady Gaga.

/Monday

1 kommentar:

  1. Det händer alldeles för ofta! Även "dagens artist" i vår blogg blev mobbad som liten. :(

    Kom och var med i dagens tävling! Denna vecka har vi överraskningar och tävlingar varje dag så håll ögonen öppna!

    http://imturningjapanese.blogg.se

    SvaraRadera

Vad gulligt av dig att du tänkt kommentera!
Kom ihåg att jag inte tar åt mig av elaka/taskiga kommentarer. :)