16 oktober 2011

Bättrar mig!

Hehe, ska bli bättre på att blogga.. ;)
Har redan blivit lite bättre, för dethär är mitt tredje inlägg idag. (Rekord?)


Bloggar jag besöker varje dag:


Fokis.se- för att Foki är en väldigt cool bloggare.
Bokugglan- för att Tova (som äger bloggen) är min kompis. ♥
Rebeckacooltjej- för att Rebecka är min kompis.
Beautyobsession- kolla här.
Hofh- för att Johanna är en supercool bloggare!
Mondays blogg- alla vet väl att denhär bloggen är bäst?


Kolla gärna in några av bloggarna. ;)


/Monday

1 kommentar:

  1. Anmäl dig gärna till veckans blogg som pågår hos mig just nu. Utser 4 vinnare varje fredag!
    Ha det bra :)

    Direktlänk: http://puffiie.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-1.html#comment

    (ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer :>)

    SvaraRadera

Vad gulligt av dig att du tänkt kommentera!
Kom ihåg att jag inte tar åt mig av elaka/taskiga kommentarer. :)