19 oktober 2011

Smurf...

Tjena.
Haha, idag råkade jag göra bort mig inför våran SO-lärare... Jag och min kompis stod och pratade vid busshållplatsen. Plötsligt fick vi sms från min andra kompis, och hon frågade om våran buss hade kommit än. Då svarade min kompis från min mobil att den cp störda bussen var sen. Eftersom att det inte var jag som hade skickat sms:et så skrev jag såhär i slutet av sms:et: Från en smurf. Då kom kompisen vi sms:ade med och frågade vad det var för någon himla smurf. Min andra kompis skojade lite med henne och sa: Joby! (Våran SO-lärare.) Och jag ba: Aa, alla vet la att smurfen är Joby. (Väldigt högt.) Mina kompisar började gapskratta och jag fattade ingenting. Mina kompisar pekade bakom mig, och när jag vände mig om stod våran SO-lärare där. Han var väldigt röd i ansiktet... (Han stod bakom oss för att vi skulle hoppa på samma buss..)
Hehe. Vad är det pinsammaste som har hänt er? :)


Random picture (tagit själv).

/Monday




4 kommentarer:

  1. hej monday fy vad pinsamt jag kan inte komma på något öpinsamt som hänt mig!:)

    SvaraRadera
  2. Nu ska inte jag vara kompis med dig på so-lektionerna hehehe. Jag skulle dött! Vem smsa du med? Becka?

    SvaraRadera
  3. Kompisen vid busshållplatsen= Linnea
    Kompisen jag sms:ade med= Jessica

    Hehe, så pinsamt!

    SvaraRadera

Vad gulligt av dig att du tänkt kommentera!
Kom ihåg att jag inte tar åt mig av elaka/taskiga kommentarer. :)