18 oktober 2011

Ökenspringråtta

Tjena!
Idag har jag haft kemi-prov. Det gick ganska bra, det var bara några frågor jag inte kunde... 
När det gäller NO så är nog kemi mitt favoritämne. Biologi är också kul, men kemi är roligare. ;) Fysik ska vi inte tala om... Usch.
På tal om favoritämnen, Spanska är nog mitt absoluta favoritämne! Vi har världens bästa lärare som låter oss se på film och ta med oss snacks till filmen om vi vill. ♥


How cute?




Haha, jag har aldrig sett något liknande! Ser ut som en blandning mellan en kyckling och en hamster... För er som undrar så är det en ökenspringråtta. :) Vill ha!


/Monday

1 kommentar:

  1. den var läskig men ändå gullig jag vill också ha en sån!!!!!!!:)

    SvaraRadera

Vad gulligt av dig att du tänkt kommentera!
Kom ihåg att jag inte tar åt mig av elaka/taskiga kommentarer. :)