27 oktober 2011

Slapp dag..

Ciao.
Idag har det varit en ganska slapp dag. Tur är väl det, för jag har haft en väldig huvudvärk hela dagen. Jag har bara haft en enda lektion. Och det var inte ens någon riktig lektion. Här ska ni få höra:
Vi esteter på ljungarumsskolan skulle åka och spela in en skiva (fråga mig inte om vilken/varför). Sen kom vi tillbaka till skolan vid 12:30 och då åt vi lunch. Vid 13:05 började nästa lektion. Och det var inte ens någon riktig lektion, det var K-tid (klasslärar-tid)! Erkänn slapp dag?


Pallar inte ladda upp någon bild...

2 kommentarer:

  1. svar: Ja det var jätte häftigt! ^w^ Fast jag satt ganska långt bort.. När du säger att man inte ska fråga om vilken blir jag ju nyfiken. Vilken? ^w^

    SvaraRadera

Vad gulligt av dig att du tänkt kommentera!
Kom ihåg att jag inte tar åt mig av elaka/taskiga kommentarer. :)